Inicio
 
     
Actualidade
2015: Aegon oferta condiciones especiales a los/as afiliados/as de UGT Coruña
Escrito por UGT A CORUÑA   
lunes, 05 de enero de 2015
Modificado o ( miércoles, 07 de enero de 2015 )
 
Evolucion del salario mínimo y el Iprem en España. Subida 2015: 3 euros
Escrito por FSP-UGT   
martes, 30 de diciembre de 2014
Modificado o ( martes, 30 de diciembre de 2014 )
 
Polo futuro industrial da Coruña
Escrito por UGT A CORUÑA   
martes, 23 de diciembre de 2014
Modificado o ( martes, 23 de diciembre de 2014 )
 
concentración conxunta dos traballadores de Alcoa e da fábrica de armas
Escrito por MCA-UGT Coruña   
martes, 23 de diciembre de 2014
Modificado o ( martes, 23 de diciembre de 2014 )
 
traballadores de Alcoa concéntranse no Concello da Coruña esixindo solucións
Escrito por MCA-UGT Coruña   
martes, 23 de diciembre de 2014
Modificado o ( martes, 23 de diciembre de 2014 )
 
El Tribunal Supremo confirma que los convenios colectivos prevalecen sobre la reforma laboral
Escrito por UGT   
martes, 23 de diciembre de 2014
El Tribunal Supremo confirma que los convenios colectivos prevalecen sobre la reforma laboral


El Tribunal Supremo reafirma que las condiciones de trabajo que se rigen por el convenio colectivo siguen vigentes tras la caducidad del mismo, corrobora así la sentencia dictada por el Tribunal Superior de Justicia de Baleares, de 20 de diciembre de 2013 en respuesta a una demanda a la empresa de Atención y Servicios SL. 

Para UGT esta sentencia, que supone un varapalo a la reforma laboral y a la limitación de la ultraactividad de convenios, impuesta por el Gobierno del Partido Popular (PP), confirma la validez e importancia que tiene la negociación colectiva en la regulación de las condiciones de trabajo. 

El sindicato reitera que los cambios normativos deben ser fruto del Diálogo Social y que la justicia social se logra con acuerdos, no con imposiciones normativas.

El Pleno de la Sala de lo Social del Tribunal Supremo, por mayoría de sus integrantes, ha establecido que las condiciones pactadas en el contrato de trabajo desde el momento mismo de su constitución, sea directamente o por remisión a lo establecido en el convenio colectivo de aplicación, tienen naturaleza jurídica contractual, y por ello siguen siendo exigibles entre empresa y trabajador, aunque haya expirado la vigencia del convenio colectivo de referencia, y ello sin perjuicio, de que continúe la obligación de negociar un nuevo convenio.

El Alto Tribunal confirma la sentencia dictada por el Tribunal Superior de Justicia de Baleares, de 20 de diciembre de 2013, determinando que la pérdida de la vigencia de un convenio colectivo, por haber transcurrido el año de caducidad previsto en la Ley 3/2012, de 6 de julio, no conlleva que las condiciones de trabajo se rijan por el Estatuto de los trabajadores, sino que la regulación del convenio colectivo se incorpora al contrato de trabajo...

Modificado o ( martes, 23 de diciembre de 2014 )
Leer más...
 
La reforma de la ley de Mutuas abre el camino a la privatización de la Seguridad Social
Escrito por UGT   
sábado, 20 de diciembre de 2014
La reforma de la ley de Mutuas abre el camino a la privatización de la Seguridad Social

El Gobierno, con la reforma de la Ley General de la Seguridad Social que regula la  actividad de las Mutuas, inicia el peligroso camino de la privatización del Sistema de Seguridad Social, al concederles un nuevo estatus en la gestión y convertirlas en “Mutuas colaboradoras con la Seguridad Social”. Es decir que, con autonomía de las partes, en caso de pérdidas, al igual que pasó en con el sistema financiero español, terminaremos pagándolas todos los ciudadanos.

La Unión General de Trabajadores ya había alertado que esta reforma sitúa la gestión privada en una posición dominante sobre la gestión pública.

En este sentido, se vela por los intereses de los que más ganan en cada Mutua, dejando en el olvido al resto de trabajadores a los que además de perjudicar salarialmente, intentan hurtarles la negociación colectiva, reduciendo contundentemente las condiciones que podrán llevar a Convenio Colectivo sin el intrusismo de la Administración. 

Es decir, para lo malo son trabajadores de la empresa privada (sometidos al Estatuto de los Trabajadores), y para “compensar”, son trabajadores de la empresa pública para lo peor (bajarles el salario).

UGT muestra su total desacuerdo a que las Mutuas de Accidentes de Trabajo y Enfermedades Profesionales de la Seguridad Social gestionen las prestaciones económicas por incapacidad temporal derivada de contingencias comunes. 

Esta gestión debe ser realizada directamente por las Entidades Gestoras de la Seguridad Social, ya que las Mutuas se conforman como asociaciones de empresarios, y por tanto pueden entrar en conflicto de intereses en la gestión de la prestación y los trabajadores pueden resultar perjudicados.  

Por tanto, la totalidad del contenido de esta Disposición Adicional Undécima debería ser suprimida...

Modificado o ( martes, 23 de diciembre de 2014 )
Leer más...
 
Manifestación ALCOA na Coruña
Escrito por MCA-UGT Coruña   
domingo, 14 de diciembre de 2014

Máis de 5.000 persoas maniféstanse na Coruña para reclamar que non se peche ALCOA

 

Enlace permanente de imagen incrustada

 

Á espera de que as administracións públicas movan ficha e non permitan o desmantelamento dun sector industrial estratéxico no país, miles de coruñeses secundaron a manifestación convocada o pasado venres pola a plantilla de Alcoa da Coruña. Traballadores e cidadáns, aos que se sumaron compañeiros das plantas de Viveiro e Asturias, cortaron o centro da cidade para reclamar unha política enerxética que permita que a fábrica de Alcoa siga aberta.

Con máis de 300 traballadores afectados polo peche, a multinacional propietaria négase a investir nunhas instalacións (moi competitivas no mercado), debido ao sistema de tarifas enerxéticas de España, que supoñen uns altísimos custes fixos da planta.

Os traballadores esixen unhas tarifas enerxéticas fixas, bonificadas e estables, que permitan á empresa planificar a medio prazo a estratexia das fábricas de Galicia e Asturias.

Os traballadores de Alcoa na Coruña atópanse en folga dende hai preto dunha semana, sen que haxa ningún tipo de actividade industrial na planta e continuarán con movilizacións nos vindeiros días, mentres continúan en busca dunhas solución para a viabilidade das plantas afectadas.

Modificado o ( martes, 23 de diciembre de 2014 )
 
Valoración dos orzamentos da Xunta 2015
Escrito por UGT Galicia   
domingo, 14 de diciembre de 2014

UGT denuncia que os orzamentos da Xunta para 2015 "non son cribles e implican un ano perdido"

 UGT-Galicia e CCOO de Galicia presentaron unha análise os orzamentos da Xunta para o ano 2015. Os dous sindicatos coincidiron á hora de denunciar que se trata duns orzamentos «irreais» que implican «un ano perdido» para o país.

 A maior parte do gasto céntrase en financiar o pagamento da débeda, non no investimento produtivo

Na presentación pública das conclusións interviron o secretario de Política Sindical, Relacións Laborais e Formación de UGT-Galicia, Domingo Barros, e a secretaria de Emprego e Institucional do S. N. de CCOO, Maica Bouza.
A responsable de Emprego de CCOO criticou que o gasto non financeiro, isto é, o que afecta á economía real e ás persoas, baixa aos niveis do ano 2005, antes da crise económica. Segundo a análise de Maica Bouza, dificilmente aumentará o PIB galego un 2% —como recollen os orzamentos—, tendo en conta a perda de poder adquisitivo de salarios e pensións, así como o carácter precario dos postos de traballo creados nos últimos meses.
A sindicalista de CCOO tamén lle reprochou á Xunta que o orzamento para os investimentos sexa unicamente o 13% do total e, ademais, dunha contía un 54% inferior ao do ano 2009 —cando o PP regresou ao Goberno galego—, malia que Galicia ten un 60% máis de desempregados e desempregadas. Nestes cinco anos, perdéronse 139.100 empregos, dos que os orzamentos prevén recuperar polo menos 9.000. Non obstante, Bouza cre que non se van crear nin sequera eses empregos e que, en todo caso, a diminución da taxa de paro será un efecto estatístico provocado pola caída da poboación activa. Pola contra, onde si se concentra o orzamento é no pagamento da débeda, o 15,8% do total, que ascende a 1.700 millóns brutos, dos que 491 serán xuros.
Por último, Bouza denunciou as «falsidades» da Xunta de Galicia en relación aos orzamentos, especialmente a afirmación de que mellora o gasto social. Cos datos na man, a secretaria de Emprego de CCOO sinalou que, outra vez, o gasto social gaña peso no conxunto dos orzamentos por simple estatística: porque o conxunto do orzamento é inferior, polo que ao manter o gasto social no mesmo nivel que o exercicio anterior, porcentualmente incrementa o seu peso.

Nova etapa de «afogamento social»

Pola súa parte, o secretario de Relacións Laborais e Formación de UGT-Galicia sinalou que as previsións da Xunta de Galicia demostran que os orzamentos «non son cribles», pois os ingresos están suxeitos a previsións sobre o PIB, as exportacións, o emprego, a taxa de paro, o déficit e a débeda.... de moi difícil consecución. Ademais, debuxan un escenario «voluntarista, excesivamente optimista e pouco realista» que converte estes orzamentos en «inviables».
Domingo Barros criticou ademais que as previsións non teñan en conta a contorna: cando se elaborou o borrador, países como Alemaña, Francia ou Italia recoñecían xa a ralentización das súas economías, «o que sen dúbida será determinante para as nosas exportacións».
Por outra parte, ao tempo que a Xunta «nos vende uns datos incribles de recuperación», tanto a percepción cidadá como os datos «amosan outra realidade». En opinión do sindicalista, o que propugnan os orzamentos do 2015 será «de moi difícil cumprimento», polo que prevé unha «nova etapa de afogamento social» a mans de novos recortes propostos polo Goberno da Xunta de Galicia e impulsados directamente polo presidente.

INFORME DE AVALIACIÓN CONXUNTA DOS ORZAMENTOS DA XUNTA DE GALICIA PARA 2015

Modificado o ( domingo, 14 de diciembre de 2014 )
 
<< Inicio < Anterior 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Siguiente > Final >>

Resultados 191 - 209 de 732