Inicio arrow Servizos, Mobilidade e Consumo (FeSMC) arrow Conflicto Compañía de Tranvías
 
     
Actualidade
Conflicto Compañía de Tranvías Imprimir E-Mail
Escrito por TCM   
martes, 19 de mayo de 2009

 A folga dos autobuses urbanos será indefinida a partir do día 15

 

asamblea

 A folga dos autobuses urbanos será indefinida a partir do día 15.

Os traballadores esixen melloras salariais e opoñense a un incremento dos horarios, anuncian paros para os luns e venres das dúas semanas iniciais do próximo mes.

Só un dos 147 traballadores da Compañía de Tranvías que onte asistiron ás asembleas programadas para decidir medidas de presión non apoiou cun si a convocatoria de folga. A súa abstención foi a única excepción nas votacións, nas que tomou parte o 58% do equipo.

O comité de empresa considérase amplamente avalado para levar a cabo unha folga que se iniciará o 1 de xuño con paros os luns e os venres e que, de non lograr un acordo antes, se converterá nun cesamento completo da actividade a partir do día 15.

«Sabiamos que había insatisfacción e descontento, pero non pensamos que fose tan patente», comentaba onte Miguel Campos, presidente do comité de empresa, tras sumar 63 apoios de 64 posibles na asemblea da mañá e 83 de 83 na da quenda de tarde.

Nas reunións, os representantes laborais recolleron o malestar do equipo con respecto ao cariz que foron tomando as negociacións, iniciadas en xaneiro e que, tras oito reunións, se estancaron nun punto que, non obstante, o comité espera teña retorno. «Quedan dúas semanas para a folga e nós nunca nos negamos a dialogar», indicou Campos, quen sinalou que a pelota, agora, está no tellado da patronal...

A representación sindical, formada por UGT, CIG e CC. OO., decidiu someter a decisión dos traballadores a posibilidade de levar a cabo unha folga ante a que consideraron «actitude intransixente» da empresa, á que acusaron de escaso ánimo negociador. Xunto ás diferenzas en canto a melloras salariais -a empresa formula un 4% de suba para os tres próximos anos fronte ao 6,28% anual que reclama o comité-, os traballadores consideran inadmisible o que acusan de intento de recorte de dereitos adquiridos xa consolidados. Irrenunciable para os traballadores é, segundo indicou Campos, o mantemento de plus como o de quebranto de moeda, cantidade equivalente a tres billetes diarios que os condutores perciben por posibles perdas e erros no cobramento e que, segundo sosteñen, a firma concesionaria pretende vincular de forma proporcional aos billetes que se cobran en man nun momento en que a maioría dos usuarios utilizan tarxeta.

Rexeitan tamén de plano modificacións na xornada laboral, xa que, segundo aseguran, a empresa trata de introducir no convenio colectivo de forma oficial unha flexibilización que o equipo non apoia. «De feito -explicou o presidente do comité- pedimos unha rebaixa a 1.800 no número de horas anuais, porque temos o máximo que marca a lei, 1.826, e a maioría das empresas de transporte público xa recolleron xornadas menores, como a de Vigo, que ten 1.775,».
O catálogo de reivindicacións dos empregados de Tranvías inclúe tamén a negociación de medidas de compensación dos festivos e domingos traballados, así como dos pagamentos por antigüidade.

Modificado o ( martes, 19 de mayo de 2009 )
 
< Anterior   Siguiente >
 
DESTACADOS
ASESORÍA
EN REDE