Inicio
 
     
Actualidade
Traballadores do Ensino (FETE)
Nova manipulación da CIG Imprimir E-Mail
Escrito por Isabel Lema   
viernes, 30 de mayo de 2008

NOVA MANIPULACIÓN DA CIG CO CONSENTIMENTO DO STEG

          ANPE, CCOO E FETE-UGT, como membros da Xunta de Persoal da provincia de A Coruña, ante a grave situación creada pola actuación autoritaria da súa presidencia, quere facer constar:

  • Informar a todo o profesorado que o Plenario da Xunta de Persoal Docente da Provincia de A CORUÑA, non se convocou de xeito ordinario, como era preceptivo, senon de forma EXTRAORDINARIA ¿para poder crear o marco perfecto para unha nova manipulación?.
  • De tal maneira que ANPE non foi NIN convocado a este Pleno Extraordinario do pasado mércores 28 de maio e  personouse na Delegación Provincial, o serén informados polas outras Organizacións Sindicais.
  • ANPE, CCOO E FETE-UGT levaban dúas propostas conxuntas, sobre o horario lectivo en xuño e setembro e sobre a orde de bacharelato, pero a Presidencia non permitiu que se engadiran á orde do día por ser un PLENO EXTRAORDINARIO. Nese momento, como representantes dun sector importante do profesorado, considerámonos totalmente enganados, manipulados  pola imposición desta OOSS que presume de “diálogar” e de defender a todo o profesorado galego, cando en realidade quere impoñer sempre o seu criterio.  
  •   Ante este novo agravio decidimos abandonar o pleno ESIXINDO, a realización do PLENO ORDINARIO preceptivo, antes do día 15 de xuño, no que pedimos debater TODAS AS PROPOSTAS sen ningún tipo de CENSURA. 

Modificado o ( jueves, 04 de septiembre de 2008 )
 
Queixa FETE sobre FAS Imprimir E-Mail
Escrito por Isabel Lema   
viernes, 30 de mayo de 2008

FETE-UGT PRESENTA UNHA ENÉRXICA QUEIXA CONTRA O SISTEMA DE TRAMITACIÓN DO FONDO DE ACCIÓN SOCIAL (FAS)

No apartado de rogos e preguntas da MESA SECTORIAL DE EDUCACIÓN do pasado día 27 de maio FETE-UGT presenta unha enérxica queixa contra o sistema de tramitación do Fondo de Acción Social e esíxelle á Consellería de Educación que dote de administrativos e administrativas ós centros de infantil e primaria (ver referencia da MS).

Ademais solicítalle unha ampliación do prazo e que tome as medidas oportunas para subsanar os disfuncións informáticas que a cotío se están producindo para xestionar as solicitudes. Así mesmo manifestoulle á administración que este traballo vén a complicar extraordinariamente a xestión administrativa dos centros, xa sobrecargada, máxime nun fin de curso.

Modificado o ( viernes, 30 de mayo de 2008 )
 
Estatuto del Personal Docente e Investigador Imprimir E-Mail
Escrito por FETE - UGT   
martes, 27 de mayo de 2008

UGT considera una prioridad la negociación del Estatuto del Personal

Docente o Investigador universitario

II Jornadas sobre el desarrollo de la LOMLU en Salamanca

FETE-UGT considera prioritaria la negociación y aprobación del Estatuto del Personal Docente o Investigador universitario, previsto ya en la LOMLOU (Ley Orgánica de Modificación de la Ley Orgánica de Universidades), y que ha de servir para regular asuntos importantes como la carrera docente e investigadora, la jubilación anticipada voluntaria, la estructura salarial, la homogeneidad retributiva para el profesorado contratado o la disminución progresiva de la actividad docente a partir de los 60 años. Así lo puso de manifiesto el secretario general de FETE-UGT, Carlos López Cortiñas, en el transcurso de las II Jornadas sobre el desarrollo de la LOMLOU, celebradas entre el 23 y el 25 de mayo en Salamanca.

En el encuentro, organizado por FETE-UGT, López Cortiñas defendió la creación de la Mesa Sectorial de Universidad tanto en el ámbito de la Mesa General de Negociación de las Administraciones Públicas como en el de las diferentes Comunidades Autónomas. “El Estatuto Básico del Empleado  Público contempla la creación de Mesas Generales de negociación en las que se tratarán conjuntamente las condiciones de trabajo del personal funcionario, estatutario y laboral perteneciente a cada nivel de la Administración pública. Sin embargo”, añadió el secretario general de FETE-UGT, “a la hora de constituir Mesas de Empleados Públicos de las Comunidades Autónomas nos hemos encontrado con la oposición, fundamentalmente de la Administración, a que tenga cabida en las mismas el personal de las Universidades. Por este motivo, nuestro sindicato ha recurrido la constitución de la Mesa de la Comunidad de Madrid”.

Estos dos son algunos de los asuntos que el responsable de FETE-UGT desea hacer llegar a la ministra de Ciencia e Innovación, Cristina Garmendia, a quien ha solicitado la celebración de una reunión a fin de trasladarle las propuestas, prioridades y preocupaciones de nuestro sindicato en materia universitaria, al igual que hizo recientemente con la titular  de Educación, Mercedes Cabrera, encuentro en el que estuvo acompañado por el secretario general de UGT, Cándido Méndez.

Modificado o ( lunes, 02 de junio de 2008 )
Leer más...
 
Irregularidades nas Galescolas Imprimir E-Mail
Escrito por FETE UGT   
viernes, 23 de mayo de 2008

FETE UGT

FETE-UGT denuncia as irregularidades das Galescolas de Vicepresidencia

A Federación de Ensino de UGT denunciou o pasado xoves a problemática laboral das traballadoras das galescolas e do sistema de acceso establecido para as próximas oposicións a postos de traballo neste tipo de centros.

Antonio Álvarez, Secretario Xeral de FETE-UGT Coruña, sinalou que "Os servizos xurídicos da Federación de Traballadores do EnsinoUGT están estudando a posibilidade de impugnar as próximas oposicións para traballar nas galescolas. O sindicato considera que estas probas non garanten a obxectividade da selección que esixe este tipo de procesos, nin os dereitos laborais dos traballadores". 

O secretario xeral de FETE-UGT Galicia, José Mariano García, denunciou que "a comisión de selección depende totalmente de Vicepresidencia e temen que os seus membros sexan elixidos "a dedo" por Anxo Quintana xa que nas bases non se concreta que méritos ou titulacións deben presentar".

En canto ás condicións de traballo, "os empregados están peor valorados que os profesores dos centros ordinarios. Unha mestra dunha escola municipal cobra aproximadamente 24.500 euros ao ano mentres que a dunha galescola rolda os 19.000. Estes últimos traballan 40 horas semanais fronte ás 32 dos seus compañeiros e ademais non teñen un convenio colectivo ao que se ater".

 

Por todo isto FETE-UGT esixe:

  1. Que de inmediato se aplique ás traballadoras das galescolas O IV Convenio Colectivo Único da Xunta de Galicia ou se elabore un convenio propio que recolla os seus dereitos e mellore as súas condicións laborais e salariais.
  2. Un novo sistema de acceso que respecte con rigor os principios de igualdade, mérito e capacidade e non outorgue tan esaxerada capacidade decisoria na elección dos membros das comisións de valoración ao Presidente do Consorcio, D. Anxo Quintana.
  3. Que o novo sistema de acceso valore a experiencia profesional, especialmente nas galescolas, como un mérito a ter en conta; é dicir, debe ser concurso-oposición.
  4. Que ás traballadoras provenientes de centros doutras administracións se lles manteñan as súas condición laborais e salariais.
  5. Que as galescolas pasen a depender da Consellería de Educación, por tratarse de centros de carácter educativo, como indica a LOE ...
Modificado o ( jueves, 04 de septiembre de 2008 )
Leer más...
 
cobro de trienios por parte de los interinos Imprimir E-Mail
Escrito por Isabel Lema   
jueves, 22 de mayo de 2008

Campaña de FETE-UGT para el cobro de trienios por parte de los interinos con efecto retroactivo de hasta cuatro años 

 

FETE-UGT ha iniciado una campaña para informar a los funcionarios interinos sobre el cobro de los trienios correspondientes a los servicios prestados antes de la entrada en vigor del Estatuto Básico del Empleado Público (EBEP), el 13 de mayo de 2007.

FETE-UGT ha elaborado dos modelos diferentes de reclamación. Uno para que quienes ya tienen reconocidos sus servicios previos como interinos y los han cobrado con efectos de 13 de mayo de 2007 puedan solicitar el devengo de los importes correspondientes hasta cuatro años atrás desde la fecha en que se presente el escrito (ya que éste es el plazo de prescripción de las acciones de reclamación contra las Administraciones Públicas).

Y otro para quienes aún no tienen reconocidos sus servicios previos como interinos. Con este segundo modelo se solicita el reconocimiento de dichos servicios previos y el devengo de los importes correspondientes a los mismos, desde cuatro años atrás a partir de la fecha en que se presente este escrito de reclamación.

Modificado o ( jueves, 22 de mayo de 2008 )
Leer más...
 
<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>

Resultados 136 - 150 de 177
 
DESTACADOS
ASESORÍA
EN REDE