Inicio arrow Servizos Públicos (FSP)
 
     
Actualidade
Servizos Públicos (FSP)
A Xunta viola o Estatuto dos Traballadores Imprimir E-Mail
Escrito por FSP   
viernes, 20 de noviembre de 2009

UGT Denuncia a la Xunta de Galicia por vulneración de derechos reconocidos en el Estatuto de los Trabajadores

La Federación de Servicios Públicos de UGT de la Provincia de A Coruña ha interpuesto en el día de hoy, 20-11-2009, una Denuncia ante la Inspección Provincial de Trabajo y Seguridad Social contra la Consellería de Traballo e Benestar, por VULNERACIÓN DE DERECHOS DEL PERSONAL LABORAL DE LA XUNTA DE GALICIA.

La citada Consellería ha remitido un escrito a todos sus Centros de trabajo, indicando que el Personal Laboral no tiene derecho a utilizar el Permiso por Hospitalización de Familiares, cuando este Permiso viene expresamente establecido en el Estatuto de los Trabajadores.

Desde la FSP-UGT manifiestan su rechazo al citado escrito e indican que “es increíble que la Consellería de Traballo, que debería defender los derechos de los trabajadores, pretenda impedir a sus propios trabajadores el ejercicio de un derecho reconocido por Ley”.

Ante este comportamiento por parte de la Xunta de Galicia, UGT anima a los trabajadores que precisen usar el citado permiso, por tener a un Familiar hospitalizado, a que formulen la solicitud de permiso por escrito y exijan que se les conteste por escrito, para poder iniciar acciones legales contra la Xunta de Galicia.

Modificado o ( domingo, 22 de noviembre de 2009 )
 
Congreso FSP Imprimir E-Mail
Escrito por FSP   
sábado, 14 de noviembre de 2009

A Federación de Servizos Públicos de UGT de A Coruña celebrará o vindeiro luns o seu VIII Congreso Provincial.


A FSP-UGT de A Coruña, celebrará o próximo luns, día 16 de novembro de 2009 o seu VIII Congreso Provincial Ordinario no Hotel Attica 21 da Coruña.

O acto de inauguración do Congreso será ás 9,45 horas e está prevista a asistencia de Javier Losada, Alcalde de A Coruña; Salvador Fernández Moreda, Presidente da Deputación da Coruña e Jose Manuel Pose Mesura, Subdelegado do Gobierno na Coruña. Así mesmo, asistirań representantes da Comisión Executiva de UGT Galicia e de UGT Coruña.

A Clausura do Congreso está prevista para as 14,45 horas coa intervención do Sº Xeral de FSP-UGT que resulte elexido.

 
La Fábrica de Tabacos y el diseño de la nueva oficina judicial Imprimir E-Mail
Escrito por FSP   
viernes, 13 de noviembre de 2009

La Fábrica de Tabacos y el diseño de la nueva oficina judicial

PEDRO GALÁN HORRO.

PRESIDENTE DE LA JUNTA DE PERSONAL DE FUNCIONARIOS DE JUSTICIA DE A CORUÑA

La administración de Justicia y, sobre todo, la oficina judicial, órgano destinado dentro de la misma a dar soporte humano a los magistrados y jueces en su labor de impartir Justicia se encuentra en un cruce de caminos que, dependiendo del que enfile, podrá lograr que la Justicia del siglo que nos ha tocado vivir sea acorde a su época o, por el contrario, mantenga sus anclajes en fórmulas decimonónicas.


Es innegable e indiscutible que las secretarías judiciales, tal y como las conocemos en la actualidad, están completamente obsoletas y superadas, resultando inoperativas y deficientes a la hora de dar una respuesta que contribuya a la mejor calidad de la Justicia que la sociedad demanda en estos momentos, con una coyuntura económica tan difícil como los actual, que irremediablemente sobrecarga el sistema judicial en todos sus órdenes...

Modificado o ( domingo, 22 de noviembre de 2009 )
Leer más...
 
Torre de justicia Imprimir E-Mail
Escrito por FSP   
viernes, 06 de noviembre de 2009

fabrica tabacosComunicado de UGT sobre la "Torre de la Justicia"

El  sindicato provincial de justicia de FSP-UGT A Coruña quiere manifestar ante la opinión pública , en relación con las manifestaciones del dirigente del Partido Popular en nuestra ciudad,  Sr. Negreira sobre la cesión de la fábrica de Tabacos para dependencias judiciales lo siguiente:

Cuando  después de esperar tantos años la “virtual”  Torre de la Justicia prometida por  el Sr. Palmou,  con ubicación prevista, al lado del edificio de la Audiencia Provincial y por el proyecto estrella de la torre de la justicia en el muelle de la Bateria de Mendez Romeu, se despeja la posibilidad de ampliar  (según algunas fuentes en al menos un 30%) las dependencias judiciales,  tan necesarias y urgentes para el partido judicial coruñés, (no hay que olvidar que prácticamente no queda espacio para albergar más juzgados y tribunales)...

Modificado o ( viernes, 06 de noviembre de 2009 )
Leer más...
 
Loita fraticida no servizo de incencios Imprimir E-Mail
Escrito por FSP   
jueves, 30 de julio de 2009

CONSECUENCIAS DUNHA LOITA FRATICIDA NO SERVIZO DE INCENDIOS


Expoñíamos en informas anteriores a necesidade de seguir loitando para que se cumplan todos e cada un dos dereitos do acordo que regula o servizo de incendios, é importante que recordemos os dereitos que temos agora, e que CC.OO. e CSIF puxeron en perigo.


É certo que sempre se pode facer mellor; pero tamén é certo que cando se avanza non se retrocede. Eso é o que sucede co servizo de incendios. Non está de máis recordar que entre xullo e setembro temos dereito a 15 días de vacacións, que temos dereito a descansar domingos alternos en época de baixo risco, e como mínimo un ao mes en periodo alto risco, así como a metade dos festivos, (por certo, dínme que tamén tedes compensacións por traballar os domingos e festivos, e dínme que os complementos salariais agora son como os que ten todo o persoal laboral da Xunta).


Pois ben, queda moito por facer, pero tamén se fixo moito. Si no ano 2007 non se tivese feito unha oposición finxida ao acordo de incendios, de seguro que moito se tería avanzado, non nun novo acordo, de eso estamos lonxe, pero si na normalización deste. Tempo perdido en broncas, insultos, mentiras…..


Estes desacordos ao final vense claramente como unha pequena cousa por casi todo o persoal, ainda que a CC.OO. e CSIF serviulles para non asinar melloras para os traballadores/as, e facer así a súa particular cruzada contra as OO.SS asinantes nas pasadas eleccións sindicais, mentres lle facían o xogo o PP. ¿E este o motivo polo que soamente son eles os recibidos polas altas xerarquías do medio rural?, ¿onde se veu que os sindicatos que non estean de acordo cun convenio (pois non asinaron ni o acordo do SDPCIF, nin o Convenio Colectivo) sexan os preferidos pola realeza de San Caetano?. Estamos seguros que farán todo o posible para que o acordo non se cumpla, e culpabilizarnos do firmado, ainda que CC.OO. e CSIF digan que fan todo o contrario.


Nos temos algunhas preguntas que facer ao mesías:


Cos tempos que corren, ¿asinarías agora un convenio colectivo?.

¿O SPDCIF tería nestes intres a posibilidade de asinar un acordo co actual goberno?. ¿En que condicións?.

De asinarse o acordo no seu momento, ¿estaría o Seaga nas condicións que está actualmente?. ¿Houbese cumplido Medio Rural o compromiso de contratar o Pladiga de xeito maxivo?.

¿Quén fixo o preaviso nas eleccións sindicais de Seaga?. ¿Por qué?. ¿Cales son as consecuencias de esos preavisos?.

¿De asinar CSIF o acordo (recordade que asinou o preacordo) os operadores/codificadores gañarían 100 € máis ao mes? (recordade que no texto final a Consellería negouse, por máis presión que fixemos tanto a CIG coma a UGT).

¿Quén tirou abaixo o acordo do SDPCIF?. ¿Quén votou en contra na RPT de Medio Rural?. ¿Canto máis gaña un grupo V do SDPCIF con respecto ao anterior acordo?

Seguiremos preguntando… respostando.

 
conflicto colectivo pola nocturnidade Imprimir E-Mail
Escrito por FSP   
lunes, 20 de julio de 2009

 

UGT Gaña o conflicto colectivo pola nocturnidade

no servizo de prevención de incendios da Xunta


REPRODUCIMOS O FALLO DA SENTENZA:

Que debemos estimar y estimamos la demanda interpuesta por el sindicato UNIÓN GENERAL DE TRABAJADORES (UGT), contra la demandada XUNTA DE GALICIA, y contra los sindicatos CC.OO, CIG, CSI-CSIF y el Comité Intercentros del Personal Laboral de la Xunta de Galicia, sobre CONFLICTO COLECTIVO, y, en consecuencia, declaramos el derecho de los trabajadores que prestan servicio en el ámbito del Servicio de Prevención y Defensa contra Incendios de la Xunta de Galicia, a percibir el complemento de nocturnidad en la cuantía que corresponde en función del tiempo de la prestación en el periodo comprendido entre las 22 horas y las 6 horas del día siguiente, condenando a los demandados (XUNTA DE GALICIA, CCOO, CIG Y CSI-CSIF) a estar y pasar por esta declaración...”.


Non podemos estar máis contentos ao recibir este fallo xudicial do alto tribunal, fundamentalmente por que se lle paga a quen traballa e ten que realiza-lo seu horario en quenda de noite. Polo tanto a nosa máis sinceira felicitación os centos de compañeiros/as da Loita Contra Incendios Forestais, por acadar xudicialmente o que a administración nos tíña que dar de motu propio, e que coa anuencia doutros, negouse a recoñecer...

Modificado o ( lunes, 20 de julio de 2009 )
Leer más...
 
Problemas no rexistro civil Imprimir E-Mail
Escrito por FSP   
martes, 14 de julio de 2009

FSP- UGT denuncia atrasos nas obras do Rexistro Civil e a Xunta di que abrirá en setembro

UGT recordou onte que a Xunta anunciara en maio do 2007 que o local que albergará o Rexistro Civil, na praza de Vigo, estaría operativo en nove meses, pero que aínda continúa en obras e estima que non se inaugurará ata o último trimestre deste ano. Fronte a estas críticas, Xustiza recoñeceu que existe unha demora nos traballos, pero que as previsións que se manexan é que estea operativo en setembro.

Dende o sindicato destácase que esta obra contou cun investimento de 1,3 millóns para reconverter os antigos cines nun espazo xudicial, e ao seu entender a distribución prevista crea «unhas dependencias nada prácticas, sendo clamorosos os minúsculos espazos dedicados a atención ao público, onde o van pasar mal tanto os cidadáns (non terán nin sequera sitio para facer cola), como para os funcionarios, dado que o mostrador de atención ten unha anchura ridícula (dous metros)»...

Modificado o ( jueves, 16 de julio de 2009 )
Leer más...
 
Residencia Oleiros Imprimir E-Mail
Escrito por FSP   
martes, 23 de junio de 2009

UGT denuncia as condicións de traballo insoportables dos traballadores/as da lavandaría da Residencia de Oleiros da Xunta de Galicia

A Federación de Servizos Públicos da Unión Xeral de Traballadores da Coruña denuncia que os traballadores/ás da Lavandaría da Residencia da Xunta de Galicia de Oleiros soportaron o pasado Domingo temperaturas de 30ºC durante todo o día...

Modificado o ( sábado, 27 de junio de 2009 )
Leer más...
 
Cualificaciones profesionales Imprimir E-Mail
Escrito por FSP   
miércoles, 17 de junio de 2009

ASAMBLEA INFORMATIVA EN FERROL SOBRE LAS CUALIFICACIONES PROFESIONALES Y LOS CERTIFICADOS DE PROFESIONALIDAD.


EN LOS PRÓXIMOS MESES SE PRODUCIRÁ LA APROBACIÓN Y PUBLICACIÓN DEL REAL DECRETO QUE  REGULARÁ LA CONVALIDACIÓN DE LA EXPERIENCIA LABORAL PARA PODER  OBTENER “CERTIFICADOS DE PROFESIONALIDAD” DE LAS DIFERENTES CUALIFICACIONES PROFESIONALES.

ESTE REAL DECRETO TAMBIÉN PERMITIRÁ CONVALIDAR LOS CONOCIMIENTOS ADQUIRIDOS A TRAVÉS DE CURSOS DE FORMACIÓN (PARA ACTIVOS Y DESEMPLEADOS) PARA OBTENER DICHOS “CERTIFICADOS DE PROFESIONALIDAD”.

LA IMPLANTACIÓN DE ESTE REAL DECRETO SUPONDRÁ IMPORTANTES NOVEDADES PARATODOS LOS TRABAJADORES QUE PODRÍAN, INCLUSO, OBTENER UN TÍTULO DE FORMACIÓN  PROFESIONAL (O PARTE DE ÉL) CONVALIDANDO SU EXPERIENCIA LABORAL Y LOS CURSOS REALIZADOS.

PARA DICHA CONVALIDACIÓN SE PODRÁ UTILIZAR EL TIEMPO TRABAJADO POR “CUENTA AJENA” Y POR “CUENTA PROPIA” (AUTÓNOMOS), ASÍ COMO TAMBIÉN EL TIEMPO TRABAJADO COMO VOLUNTARIO EN ASOCIACIONES, ONGs, ETC...

DADA LA IMPORTANCIA DE ESTA MATERIA, UGT CELEBRARÁ UNA ASAMBLEA EN LA QUE SE INFORMARÁ DETALLADAMENTE SOBRE ESTE TEMA Y SE CONTESTARÁN TODAS LAS DUDAS QUE SEAN PLANTEADAS DURANTE LA MISMA.

ASAMBLEA INFORMATIVA:

Lugar: Salón de Actos de UGT – Avda. del Carmen, 43 - FERROL

Fecha: 25 de Junio de 2009.

Horario: 5 a 8 de la Tarde.

Modificado o ( miércoles, 17 de junio de 2009 )
 
<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>

Resultados 96 - 114 de 178
 
DESTACADOS
ASESORÍA
EN REDE