Inicio arrow Gabinete Comunicación
 
     
Actualidade
Gabinete Comunicación
La reforma de la ley de Mutuas abre el camino a la privatización de la Seguridad Social Imprimir E-Mail
Escrito por UGT   
sábado, 20 de diciembre de 2014
La reforma de la ley de Mutuas abre el camino a la privatización de la Seguridad Social

El Gobierno, con la reforma de la Ley General de la Seguridad Social que regula la  actividad de las Mutuas, inicia el peligroso camino de la privatización del Sistema de Seguridad Social, al concederles un nuevo estatus en la gestión y convertirlas en “Mutuas colaboradoras con la Seguridad Social”. Es decir que, con autonomía de las partes, en caso de pérdidas, al igual que pasó en con el sistema financiero español, terminaremos pagándolas todos los ciudadanos.

La Unión General de Trabajadores ya había alertado que esta reforma sitúa la gestión privada en una posición dominante sobre la gestión pública.

En este sentido, se vela por los intereses de los que más ganan en cada Mutua, dejando en el olvido al resto de trabajadores a los que además de perjudicar salarialmente, intentan hurtarles la negociación colectiva, reduciendo contundentemente las condiciones que podrán llevar a Convenio Colectivo sin el intrusismo de la Administración. 

Es decir, para lo malo son trabajadores de la empresa privada (sometidos al Estatuto de los Trabajadores), y para “compensar”, son trabajadores de la empresa pública para lo peor (bajarles el salario).

UGT muestra su total desacuerdo a que las Mutuas de Accidentes de Trabajo y Enfermedades Profesionales de la Seguridad Social gestionen las prestaciones económicas por incapacidad temporal derivada de contingencias comunes. 

Esta gestión debe ser realizada directamente por las Entidades Gestoras de la Seguridad Social, ya que las Mutuas se conforman como asociaciones de empresarios, y por tanto pueden entrar en conflicto de intereses en la gestión de la prestación y los trabajadores pueden resultar perjudicados.  

Por tanto, la totalidad del contenido de esta Disposición Adicional Undécima debería ser suprimida...

Modificado o ( martes, 23 de diciembre de 2014 )
Leer más...
 
Valoración dos orzamentos da Xunta 2015 Imprimir E-Mail
Escrito por UGT Galicia   
domingo, 14 de diciembre de 2014

UGT denuncia que os orzamentos da Xunta para 2015 "non son cribles e implican un ano perdido"

 UGT-Galicia e CCOO de Galicia presentaron unha análise os orzamentos da Xunta para o ano 2015. Os dous sindicatos coincidiron á hora de denunciar que se trata duns orzamentos «irreais» que implican «un ano perdido» para o país.

 A maior parte do gasto céntrase en financiar o pagamento da débeda, non no investimento produtivo

Na presentación pública das conclusións interviron o secretario de Política Sindical, Relacións Laborais e Formación de UGT-Galicia, Domingo Barros, e a secretaria de Emprego e Institucional do S. N. de CCOO, Maica Bouza.
A responsable de Emprego de CCOO criticou que o gasto non financeiro, isto é, o que afecta á economía real e ás persoas, baixa aos niveis do ano 2005, antes da crise económica. Segundo a análise de Maica Bouza, dificilmente aumentará o PIB galego un 2% —como recollen os orzamentos—, tendo en conta a perda de poder adquisitivo de salarios e pensións, así como o carácter precario dos postos de traballo creados nos últimos meses.
A sindicalista de CCOO tamén lle reprochou á Xunta que o orzamento para os investimentos sexa unicamente o 13% do total e, ademais, dunha contía un 54% inferior ao do ano 2009 —cando o PP regresou ao Goberno galego—, malia que Galicia ten un 60% máis de desempregados e desempregadas. Nestes cinco anos, perdéronse 139.100 empregos, dos que os orzamentos prevén recuperar polo menos 9.000. Non obstante, Bouza cre que non se van crear nin sequera eses empregos e que, en todo caso, a diminución da taxa de paro será un efecto estatístico provocado pola caída da poboación activa. Pola contra, onde si se concentra o orzamento é no pagamento da débeda, o 15,8% do total, que ascende a 1.700 millóns brutos, dos que 491 serán xuros.
Por último, Bouza denunciou as «falsidades» da Xunta de Galicia en relación aos orzamentos, especialmente a afirmación de que mellora o gasto social. Cos datos na man, a secretaria de Emprego de CCOO sinalou que, outra vez, o gasto social gaña peso no conxunto dos orzamentos por simple estatística: porque o conxunto do orzamento é inferior, polo que ao manter o gasto social no mesmo nivel que o exercicio anterior, porcentualmente incrementa o seu peso.

Nova etapa de «afogamento social»

Pola súa parte, o secretario de Relacións Laborais e Formación de UGT-Galicia sinalou que as previsións da Xunta de Galicia demostran que os orzamentos «non son cribles», pois os ingresos están suxeitos a previsións sobre o PIB, as exportacións, o emprego, a taxa de paro, o déficit e a débeda.... de moi difícil consecución. Ademais, debuxan un escenario «voluntarista, excesivamente optimista e pouco realista» que converte estes orzamentos en «inviables».
Domingo Barros criticou ademais que as previsións non teñan en conta a contorna: cando se elaborou o borrador, países como Alemaña, Francia ou Italia recoñecían xa a ralentización das súas economías, «o que sen dúbida será determinante para as nosas exportacións».
Por outra parte, ao tempo que a Xunta «nos vende uns datos incribles de recuperación», tanto a percepción cidadá como os datos «amosan outra realidade». En opinión do sindicalista, o que propugnan os orzamentos do 2015 será «de moi difícil cumprimento», polo que prevé unha «nova etapa de afogamento social» a mans de novos recortes propostos polo Goberno da Xunta de Galicia e impulsados directamente polo presidente.

INFORME DE AVALIACIÓN CONXUNTA DOS ORZAMENTOS DA XUNTA DE GALICIA PARA 2015

Modificado o ( domingo, 14 de diciembre de 2014 )
 
La lucha por las conquistas sociales y laborales, contenido del sexto viral de UGT Imprimir E-Mail
Escrito por UGT   
jueves, 11 de diciembre de 2014

 

 

Modificado o ( jueves, 11 de diciembre de 2014 )
 
La negociación colectiva debe dirigirse a la ganancia de poder de compra de los salarios Imprimir E-Mail
Escrito por UGT   
miércoles, 26 de noviembre de 2014

La negociación colectiva debe dirigirse a la ganancia de poder adquisitivo de los salarios de los trabajadores/as

La negociación colectiva debe dirigirse a la ganancia de poder de compra de los salarios

 ​La Unión General de Trabajadores considera que es imprescindible que los salarios aumenten como garantía de más crecimiento, más empleo y más justicia en el reparto de la renta y la riqueza. En este sentido, defiende que los salarios recuperen poder de compra, a través de la negociación colectiva, algo esencial para reactivar la demanda de las familias, sin la cual no será posible salir de la crisis, y solicita al Gobierno que modifique su política de rentas: subiendo el salario mínimo interprofesional, aumentando el sueldo de los empleados públicos y estableciendo un plan de recuperación del poder adquisitivo perdido en la etapa de crisis. Esta es una de las conclusiones del informe de UGT de situación de la negociación colectiva hasta octubre de 2014.

Otras de las conclusiones del informe son que aunque se ha recuperado levemente el número de trabajadores con convenio respecto a octubre de 2013, esta recuperación todavía es lenta, sólo 118.315 trabajadores más que el año pasado (de octubre de 2011 a octubre de 2013 el número de trabajadores con convenio descendió, sin embargo, en 1.299.105). Por otro lado, el número de empresas con convenio continúa subiendo, lo que refleja una disminución de las plantillas (la plantilla media de las empresas se ha visto reducida en 2 trabajadores, pasando de 9 a 7 entre octubre de 2011 y octubre de 2014)

Convenios pendientes

La pérdida de cobertura inicial de la negociación colectiva en 2012 y 2013 está relacionada con la aprobación de la reforma laboral del Gobierno del PP. El acuerdo en materia de ultraactividad de 23 de mayo de 2013 permitió un cierto avance en la firma de convenios denunciados pero la recuperación es lenta.

Cogiendo el año en curso, en octubre de 2013, la cobertura que faltaba respecto a los datos de 2011 (que sigue siendo el último año con datos consolidados), era de un 60,53% y en octubre de 2014 falta un 59,42% respecto de esos mismos datos. Es decir la negociación 2014 es algo más ágil que la del año anterior...

Modificado o ( miércoles, 26 de noviembre de 2014 )
Leer más...
 
Concentración da Alianza Social galega o 13 de novembro na Coruña Imprimir E-Mail
Escrito por UGT Coruña   
martes, 11 de noviembre de 2014

Concentración da Alianza Social galega o 13 de novembro na Coruña

 

A presentación para a súa aprobación, no Congreso dos Deputados, da nova Lei Orgánica de Protección da Seguridade Cidadá vai implicar reformas legais que restrinxen os dereitos de manifestación e reunión en espazos públicos da cidadanía.   

Dita lei establecerá una política sancionadora desproporcionada, con una perda de garantías xudiciais e unha ampliación do poder sancionador da autoridade. En definitiva, o Partido Popular, con esta lei, quere reducir a liberdade de expresión da cidadanía, rebaixando a calidade da democracia no Estado.

Por dito motivo, as centrais sindicais UGT, CCOO, CIG e demáis colectivos que conforman a plataforma da Alianza Social Galega, celebraremos unha CONCENTRACIÓN o vindeiro xoves día 13 de novembro, ás 20:00 horas diante da sede do Partido Popular (Sanchez Bregua, 13, A Coruña).

 

Seguidamente, UGT e demais centrais e colectivos cidadás convocamos unha MANIFESTACIÓN o domingo 23 de novembro ás 12:00 con saída dende a Praza de Pontevedra ata a Delegación do Goberno na Coruña. 

Modificado o ( martes, 11 de noviembre de 2014 )
 
<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>

Resultados 76 - 90 de 305
 
DESTACADOS
ASESORÍA
EN REDE