Inicio arrow Servizos (FES) arrow Actualidade
 
     
Actualidade
Actualidade
UGT convoca una huelga con paros parciales en el servicio de seguridad de la fábrica de armas Imprimir E-Mail
Escrito por UGT Coruña   
sábado, 30 de septiembre de 2017
https://scontent.fvgo1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/22089914_1777163022576470_7498692214458006953_n.jpg?oh=9986cb5004fd7ca31926d9f809c1cd6e&oe=5A859D90
Modificado o ( martes, 17 de octubre de 2017 )
 
Os profesionais da seguridade privada mobilízanse contra a precariedade Imprimir E-Mail
Escrito por UGT Coruña Cee   
lunes, 26 de junio de 2017

Os profesionais da seguridade privada mobilízanse contra a precariedadeO 27 e 28 de xuño, o sector manifestarase en contra da precarización das condicións laborais e un modelo de sector baseado, exclusivamente, na competencia sobre prezos

A seguridade en España enfróntase a un momento crucial para a mellora das condicións laborais e sociais do sector, e neste obxectivo será determinante o resultado da negociación colectiva.

Na negociación do convenio do sector de seguridade privada dirímense dous modelos radicalmente distintos aquel que entende que a mellora do contexto económico debe repercutir positivamente nas condicións do colectivo de profesionais que integran o sector; ou aqueloutro que ve nos posibles recortes de dereitos a leste mesmo colectivo ? os traballadores e traballadoras- unha oportunidade para manter un modelo empresarial que arruína ao sector e precariza as condicións de traballo, e por iso a pesar dunha evidencia contrastada: Que este último modelo arruína, tamén, ás propias empresas de seguridade...

Modificado o ( miércoles, 20 de septiembre de 2017 )
Leer más...
 
FeS UGT Coruña presentará hoy ante la Subdelegación del Gobierno Imprimir E-Mail
Escrito por FES-UGT   
viernes, 08 de abril de 2016

FeS UGT Coruña presentará hoy ante la Subdelegación del Gobierno denuncia por el incumplimiento del Plan de Seguridad por parte de la concesionaria Hércules de Armamento y de la Empresa de Seguridad Privada Alcor.

El Plan de Seguridad de la Fábrica de Armas recoge que el servicio de vigilancia y seguridad de la misma debe prestarse con arma de fuego.

En cartas remitidas a los trabajadores que venían prestando servicio en la antigua Fábrica de Armas, la concesionaria del servicio de seguridad Alcor, les comunica que deben dirigirse a sus oficinas en Monforte para proceder a la subrogación así como que “el servicio de vigilancia y seguridad que se presta en el centro, es decir, Hércules de Armamento S.A., es un servicio sin armas.”

Según declaraciones realizadas hoy por el Secretario General de FeS UGT Coruña-Cee “es tal la incoherencia de Hércules de Armamento que contrata un servicio de vigilancia y seguridad sin arma para vigilar una fábrica de armas considerada estratégica para la Defensa Nacional”, tampoco se entiende “como Hércules de Armamento puede contratar a otra Empresa de Seguridad cuando debe cerca de 500000€ a la antigua concesionaria del servicio Seguribérica”.

FeS UGT Coruña debido a las circunstancias que rodean tanto la adjudicación del Ministerio de Defensa a Hércules de Armamento como la posterior concesión a la Empresa Alcor Seguridad S.L., teme que los trabajadores que venían prestando servicio más de 30 años en la antigua fábrica de armas tengan problemas para el percibo de su nómina e incluso puedan quedarse sin empleo.

Los trabajadores se presentarán el próximo día 11 a las 07.00 horas en la factoría de Pedralonga para ponerse a disposición de Alcor Seguridad S.A.

Modificado o ( viernes, 08 de abril de 2016 )
 
Seguridad en la Fábrica de armas Imprimir E-Mail
Escrito por FES-UGT   
jueves, 07 de abril de 2016

La concesionaria de la Fábrica de armas contrata el servicio de seguridad a la Empresa Alcor , la cual está siendo investigada por la Justicia por 8 delitos. FeS UGT Coruña no descarta convocar movilizaciones.

 

El servicio de seguridad que venía realizando la Empresa de Seguriberica está siendo prestado por Alcor, se da la circunstancia de que la anterior concesionaria ha remitido comunicación a todos los Vigilantes que prestaban servicio en la fábrica de subrogación a partir del próximo día 11 del presente mes.

La nueva concesionaria, Alcor, está en el punto de mira de la justicia cada vez con más intensidad. Y no solo por delitos contra los derechos de los trabajadores, blanqueo, fraude a la Seguridad Social o a la Hacienda Pública, sino también por casi media docena más de infracciones contempladas en el Código Penal, falsedad documental, revelación de secretos, simulación de contratos o alzamiento de bienes.

Así se deduce del reciente auto emitido por la jueza María Yanet Puga, titular del Juzgado de Primera Instancia e Instrucción número 2 de Monforte de Lemos, localidad donde tiene su sede central la mercantil, fechado el pasado 18 de marzo, que ordena despiezar la causa en cinco investigaciones, además de la principal, correspondientes a la instrucción de otros cinco delitos. En concreto, se trata de alzamiento de bienes, revelación de secretos, falsedad en documento oficial por la posible alteración del libro de catálogo de medidas de seguridad de la empresa, estafa por simular un contrato de trabajo para obtener una prestación por desempleo a la que no tenía derecho y tráfico de influencias.

El Juzgado achaca indiciariamente estos delitos a los directivos de la compañía Carlos Somoza -presidente y administrador único-, Ramón Mateos, Antonio Francisco Soler, Yaiza del Carmen Santana y dos personas más llamadas Berta y José Manuel sobre los que el auto no apunta los apellidos. Argumenta la jueza que los delitos que se investigarán en piezas separadas son más sencillos de instruir, "por lo que no parece oportuno posponer su eventual enjuiciamiento" al momento en el que se juzgue la causa principal, "más laboriosa y complicada".

La pieza principal de la causa -que se encontraba bajo secreto de sumario hasta ahora- investiga a los responsables de la mercantil por explotar a los trabajadores que vigilaban los explosivos utilizados para las obras, someterles a intensas jornadas de trabajo de 12 y 24 horas al día durante más de dos semanas seguidas, obligarles a dormir y ducharse en casetas de obra o forzarles a cobrar las horas extra en metálico, en B o mediante la presentación de facturas personales emitidas a nombre de la mercantil por consumos realizados por los empleados en su vida privada.

Según informaciones que han llegado a FeS UGT Coruña Alcor podría entrar en breve en Concurso de Acreedores, lo cual alimenta la desconfianza de que Alcor respete los derechos a los trabajadores que prestaban servicio en la antigua fábrica de armas, si al final se les obliga a pasar subrogados a esta Empresa, por lo que FeS UGT Coruña convocará movilizaciones ante el primer incumplimiento de Alcor tanto en Legislación Laboral como en la Legislación propia de Seguridad Privada.

Modificado o ( viernes, 08 de abril de 2016 )
 
FeS UGT A Coruña convoca folga indefinida, no servizo da Piscina Municipal do Concello Cee, a partir Imprimir E-Mail
Escrito por FES-UGT   
viernes, 01 de abril de 2016

FeS UGT A Coruña convoca folga indefinida, no servizo da Piscina Municipal do Concello Cee, a partir do 4 de abril de 2016.

 

Os traballadores do servizo da piscina Municipal do Concello de Cee acordaron en asemblea, convocar FOLGA de CARÁCTER INDEFINIDO a partir do 4 de abril de 2016.

Os traballadores/as irán á folga indefinida en protesta pola falta de abono do 50% da nómina correspondente ao mes de xaneiro, e a totalidade do mes de febreiro de 2016 por parte da empresa concesionaria do servizo, AQUACENIT.

O persoal de AQUACENIT denuncia, así mesmo, a aplicación dun ERTE o cal fará imposible o cumprimento do Concurso polo cal lle foi adxudicado o servizo a Aquacenit.

Modificado o ( viernes, 01 de abril de 2016 )
 
Los Vigilantes de Seguridad se concentrarán ante la Delegación del Gobierno Imprimir E-Mail
Escrito por FES-UGT   
viernes, 27 de noviembre de 2015

Los Vigilantes de Seguridad se concentrarán ante la Delegación del Gobierno hoy a las 12 horas en defensa de los 15 puestos de trabajo de Vigilancia en la fábrica de armas

 

Después de 30 años velando por la Seguridad en la factoría coruñesa, los Vigilantes de Seguridad dejaron de prestar servicio en la misma por los impagos de Hércules de Armamento a la concesionaria del servicio Segur Ibérica.

FeS UGT Coruña presentó el pasado día 25 sendas denuncias ante la Delegación de Defensa y el Subdelegado del Gobierno, fecha desde la cual las instalaciones carecen de servicio de Seguridad.

FeS UGT A Coruña entiende que estas instalaciones tienen la obligación de contar con servicio de seguridad al ser consideradas críticas.

También desde FeS UGT se ha transmitido la sospecha de que personal interno de la Empresa está siendo obligado a realizar servicios exclusivos de seguridad privada sin tener habilitación para ello, tales como, vigilancia por CCTV, control de accesos, rondas de seguridad en la instalación, tareas las cuales si se realizan por personal no habilitado constituirían infracciones muy graves de la Ley de Seguridad Privada.

 

Modificado o ( viernes, 27 de noviembre de 2015 )
 
O persoal de Cobra mobilízase para esixir a subrogación na nova contrata Imprimir E-Mail
Escrito por FES-UGT Coruña   
miércoles, 29 de abril de 2015

O persoal da empresa Cobra mobilízase diante de Gas Natural Fenosa para esixir a subrogación na nova contrata





Os traballadores e traballadoras de Cobra que realizaban a lectura, corte e reposición de Gas Natural Fenosa concentráronse este mércores de 10 a 11 horas diante dos edificios que a empresa de enerxía ten en Bens para esixir a subrogación de todo o cadro de persoal na nova empresa adxudicataria do contrato, Incatema. 

UGT e CIG denuncian que dende que Incatema se fixo co servizo de lectura, corte e reposición, hai menos de un mes, xa acumula 10.000 ordes de servizo atrasadas, co prexuízo que isto supón para a cidadanía. 

Así mesmo, advirten que non se está a realizar a lectura de contadores, polo que as próximas facturas serán estimativas e poderían supor un incremento no prezo da mesma. Por iso, dende as centrais sindicais pídese aos usuarios e usuarias que revisen as súas facturas e fagan as reclamacións oportunas.

A este respecto, nunha reunión mantida con Gas Natural Fenosa, o pasado 27 de marzo, os representantes da eléctrica aseguraron que ían facer cumprir a lei, “pero nestes momentos teñen contratada unha empresa, Incatema, que non ten convenio de aplicación na provincia da Coruña e ofrece aínda peores condicións que as de Cobra. Está pagando sobre 700 euros por traballar 8 ou 9 horas”. 

UGT e CIG acusan a Gas Natural Fenosa de incumprir todos os compromisos adquiridos cos sindicatos, xa que tampouco mediou coa nova contratista para que asumira o persoal de Cobra. “A día de hoxe tan só temos constancia de 7 traballadores que están en Incatema, e véndose obrigados primeiro a pedir a baixa voluntaria en Cobra”. “

Reclamamos a Fenosa que cumpra a súa palabra e manteña todos os postos de traballo”, engaden. Máis, tendo en conta que a gran maioría dos traballadores e traballadoras de Cobra levan moitos anos realizando este servizo e son as únicas persoas que coñecen a localización exacta de cada un dos contadores, especialmente complexa no medio rural. 

Xunto a isto, a representación sindical acusa a Gas Natural Fenosa de estar en conivencia coas súas auxiliares pois “cunhas condicións laborais precarias a contrata  sáelle máis barata e tanto unhas como outras obteñen máis beneficios”. Sobre este conchabeo entre a principal e as auxiliares, vale dicir que Gas Natural Fenosa retirou a contrata de Cobra na lectura de contadores da provincia da Coruña pero “como premio” vén de entregarlle a contrata de media tensión en Compostela. 

“As intencións de Gas Natural Fenosa son claras: poder contar con traballadores/as  escravizados/as para cada día gañar miles de millóns de euros”. Así as cousas ao remate da concentración deste mércores, o persoal celebrou unha asemblea no edificio de sindicatos da Coruña, na que se acordou levar a cabo un novo calendario de mobilizacións para esixir a súa subrogación.
Modificado o ( miércoles, 29 de abril de 2015 )
 
ERE Cobra Servicios Auxiliares Imprimir E-Mail
Escrito por FES-UGT Coruña   
miércoles, 18 de marzo de 2015

FeS UGT A Coruña exige el mantenimiento del empleo y las condiciones laborales y salariales de los trabajadores que realizan las lecturas, cortes y renovación de los contadores de Gas Natural Fenosa en la provincia de A Coruña.

En el día de ayer Cobra Servicios Auxiliares comunicó a los Representantes de los Trabajadores su intención de iniciar un procedimiento de despido colectivo, que afectaría a la práctica totalidad de la plantilla en sus centros de trabajo de A Coruña, Narón y Compostela.

Según las informaciones que maneja FeS UGT A Coruña, serían 139 los trabajadores y afectados por dicho expediente de regulación de empleo, y la causa del mismo sería el rescate de las concesiones de lecturas de contadores eléctricos, corte y reposición de los mismos y adaptación de los contadores a la tele-gestión, por parte de Gas Natural Fenosa, debido a los incumplimientos del contrato por parte de Cobra Servicios Auxiliares.

La nueva adjudicataria, según las informaciones que maneja FeS UGT, la empresa madrileña Incatema, no se ha puesto en contacto con los trabajadores, ni con sus representantes.

FeS UGT Coruña solicitará reuniones con Gas Natural Fenosa, Incatema y  la Administración Pública, con la finalidad de garantizar los puestos de trabajo y las condiciones laborales y salariales de este colectivo de trabajadores, que nada tienen que ver en los incumplimientos argumentados por Gas natural Fenosa para rescindir los contratos que tenía con Cobra Servicios Auxiliares.

FeS UGT A Coruña, no descarta iniciar movilizaciones e incluso convocar paros, si su petición de mantenimiento del empleo no es atendida.

Modificado o ( miércoles, 18 de marzo de 2015 )
 
As/os traballadoras/es de limpeza do Mº de Defensa na Coruña inician unha folga indefinida Imprimir E-Mail
Escrito por FES-UGT Coruña   
martes, 28 de octubre de 2014

Enlace permanente de imagen incrustada

As/os traballadoras/es de limpeza do Mº de Defensa na Coruña  inician unha folga indefinida 

 

 As/os traballadoras/es dos servizos de limpeza das dependencias do Ministerio de Defensa na Coruña, pertencentes á empresa concesionaria CLEANETcomezaron esta semana unha folga indefinida motivada polo impago de salarios dende o mes de setembro ao que se suma os atrasos reiterados no cobro por parte da empresa dende que lle foi asignado o servizo. 

Dende o luns 27 de outubro, as traballadoras de CLEANET comezaron unha folga indefinida e convocarán unha serie de concentracións ante o edificio de Capitanía, na Delegación de Defensa e no cuartel de Atocha.

Ditas concentracións terán lugar todos os días ás 9.30 horas en Capitanía e ás 10:00 horas no cuartel de Atocha

O secretario xeral de FeS-UGT Coruña, Juan Manuel Carreira, manifestou o luns durante a primeira concentración que "non se pode permitir que as empresas adxudicatarias de servizos públicos xoguen coa vida das súas traballadoras, non abonando o seu salario, e incumprindo o convenio colectivo, mentras os organismos estatais miren cara a outro lado, en vez de velar polo cumprimento dos dereitos laborais".

Modificado o ( domingo, 09 de noviembre de 2014 )
 
FES-UGT abre unha conta solidaria cos traballadores de Urbaser de Lugo que levan máis dun mes en fol Imprimir E-Mail
Escrito por FES-UGT Coruña   
martes, 15 de julio de 2014

FES-UGT abre unha conta solidaria cos traballadores de Urbaser de Lugo que levan máis dun mes en folga

 

A Federación de Servizos de UGT - FES-UGT ven de abrir unha conta solidaria cos traballadores de Urbaser de Lugo ( IBAN ES24 0075 8911 2506 0080 0142) que levan 37 días en situación de folga indefinida ante a imposibilidade de pechar coa empresa un acordo digno de Convenio colectivo.

 

O pasado luns día 9 de xuño ás 23:00 horas iniciouse un conflito no servizo de recollida de lixo do Concello de Lugo, cuxa empresa concesionaria é URBASER. Este conflicto se inicia porque a empresa URBASER, en plena negociación do novo Convenio Colectivo, pretende incumprir o acordo alcanzado no Convenio vixente do ano 2012, rebaixando aos traballadores tanto as condicións económicas como as condicións sociais, o que motiva o rexeitamento por parte dos traballadores e a consiguinte ruptura das negociacións por parte de la empresa. 

Produto desta situación o Comité de Empresa, no cal UGT ten a maioría absoluta e representación CIG e USO, viuse abocado a convocar Folga Indefinida. Desde o inicio da folga a empresa mantivo unha actitude de absoluto pasotismo, como se o conflito non fose con ela, a mesma actitude se lle pode achacar ao Concello de Lugo e máis concretamente á figura do seu alcalde.

Ao inicio da folga decrétanse, por parte do Concello, uns servizos mínimos do 70% e do 100% o cal vulnera claramente o dereito de folga; isto leva á decisión, por unanimidade dos traballadores, de incumprir ditos servizos mínimos, ante o cal a empresa decide despedir a 12 traballadores, sendo dous deles membros do Comité de Empresa, e abre expediente disciplinario a outros 11, que non son outros que os que compoñen o Comité de Folga.

Modificado o ( viernes, 18 de julio de 2014 )
 
<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Siguiente > Final >>

Resultados 1 - 20 de 127
 
DESTACADOS
ASESORÍA
EN REDE