Inicio arrow Acción Sindical arrow Documentacion
 
     
Actualidade
Documentacion
NOVIDADES Imprimir E-Mail
Escrito por Administrator   
viernes, 22 de junio de 2007



Modificado o ( jueves, 18 de octubre de 2007 )
 
CARTA DE DERECHOS EUROPEOS Imprimir E-Mail
Escrito por Administrator   
jueves, 21 de junio de 2007

Trabajadores europeos exigen en Bruselas la Carta de Derechos vinculante en todos los Estados de la UE

 

Jueves, 21 de junio de 2007. Trabajadores europeos se concentraron ayer en Bruselas para exigir que el nuevo Tratado Constitucional contenga, sin ambigüedades, la Carta de Derechos fundamentales con carácter vinculante para todos los Estados miembros.

La movilización, convocada por la Confederación Europea de Sindicatos (CES) tuvo lugar en Bruselas, previa a la reunión de Jefes de Estado y Gobierno de la Unión Europea que hoy se ha iniciado en la misma ciudad.

El Secretario General de UGT, Cándido Méndez, encabezó la delegación del sindicato que participó en la movilización, y también formó parte de la representación de la CES que, liderada por su Secretario General, John Monks, se entrevistó con el Presidente de la Comisión Europea, José Manuel Durao Barroso, para explicarle la posición del movimiento sindical europeo, con motivo de la Cumbre de Jefes de Estado y Gobierno de la Unión Europea que se celebra el 21 y 22 en Bruselas.

Los trabajadores europeos dejaron muy claro que no apoyarán ninguna decisión que omita o debilite la Carta de Derechos Fundamentales, tal y como está recogida en el actual proyecto de Tratado Constitucional que establece, sin ninguna ambigüedad, su carácter jurídicamente vinculante en todos los Estados miembros.

Los Secretarios Generales de UGT y CCOO, Cándido Méndez y José María Fidalgo, remitieron la pasada semana una carta al Presidente del Gobierno, José Luis Rodríguez Zapatero, para trasladarle esta posición del movimiento sindical europeo.
 
 

 
SALARIO MÍNIMO INTERPROFESIONAL Imprimir E-Mail
Escrito por Administrator   
lunes, 14 de mayo de 2007

SALARIO MÍNIMO INTERPROFESIONAL 2007

 

Con carácter xeral o SMI queda fixado en:

  • 19’02 euros ó día
  • 570’60 euros ó mes
  • 7988’40 euros ó ano

Para os traballadores eventuais e temporeiros (sempre que os servicios a unha mesma empresa non excedan os 120 días), o SMI queda fixado en 27’02 euros por xornada.
Para os empleados do fogar, a cuantía do SMI será de 4’47 euros por hora traballada.

Modificado o ( martes, 10 de julio de 2007 )
 
ELECCIÓNS SINDICAIS NA COMARCA DA CORUÑA Imprimir E-Mail
Escrito por Administrator   
lunes, 14 de mayo de 2007

ELECCIÓNS SINDICAIS NA COMARCA DA CORUÑA 

 

As eleccións sindicais son para a UGT un proceso de fortalecemento democrático e un dos mecanismos para establecer a implantación e a lexitimidade do sindicato de cara ós traballadores, ás empresas e á sociedade. Constitúen tamén un pilar estratéxico da acción sindical e un instrumento de avaliación do traballo realizado pola Organización ó longo do tempo, dentro e fóra das empresas.

A representación electoral é un elemento fundamental para acadar unha mellor acción sindical, unha maior cota de afiliación dos traballadores e garantir a presencia efectiva e real do sindicato dentro das empresas.

Modificado o ( viernes, 18 de mayo de 2007 )
Leer más...
 
Inserción laboral con persoas con discapacidade Imprimir E-Mail
Escrito por Administrator   
domingo, 15 de abril de 2007

 

Informe: “Negociación colectiva e inserción laboral con persoas con discapacidade" 

 

CC.OO, UGT, CEOE y CEPYME, que recoñecen o reto que conforman as oportunidades de emprego das persoas con discapacidade no mercado laboral ordinario, abordaron no Acordo Interconfederal para a Negociación Colectiva 2003 o compromiso de contribuir á promoción da integración laboral do colectivo de persoas con discapacidade a través das posibilidades que outorga a Negociación Colectiva.

Para elo, as partes asinantes comprometéronse a:

- Analizar aquelos factores externos ao lugar de traballo (entorno físico e cultural) que inflúen nas oportunidades das personas con discapacidade de obter un emprego, así como o estudo de medidas que podrían contribuira eliminar os obstáculos identificados.

- Instar ao Goberno para que impulse o Diálogo Social nesta materia coas Organizacións Empresariais e Sindicais por consideralo esencial e indispensable para a eficacia de calquera política de desenvolvemento de recursoshumanos, cuxo éxito depende en grande medida da participación efectiva dos interlocutores sociais.

- Recopilar e difundir as boas prácticas xa existentes.

- Analizar e no seu caso, formular as propostas oportunas sobre o papel que pode xogar a negociación colectiva, para modular o cómputo da cuota dereserva, en función das características específicas dos sectores e os requerimentos concretos de determinadas ocupacións ou tarefas.

Ler o informe completo


Modificado o ( lunes, 14 de mayo de 2007 )
 
Negociación Colectiva Decembro 2006 Imprimir E-Mail
Escrito por Administrator   
domingo, 15 de abril de 2007

Avance cuantitativo da Negociación Colectiva 2006

 

A UGT, en 2006 con datos ata decembro, negociou convenios colectivos para 8.707.640 traballadores que representan o 97,61% do total de traballadores. Elo nos distingue como o Sindicato que negociou para o maior volume de traballadores.

Accede ao documento sobre  Negociación Colectiva Decembro 2006.


Modificado o ( lunes, 14 de mayo de 2007 )
 
 
DESTACADOS
ASESORÍA
EN REDE